IMPORTANT! ELIBERAREA CĂRȚII DE IDENTITATE PE PERIOADA STĂRII DE URGENȚĂ/ALERTĂ!
! În contextul prevenirii răspândirii infecției cu noul coronavirus COVID-19, pentru evitarea prezentării la sediile serviciilor locale de evidență a persoanelor a unui număr mare de cetățeni, ținând cont și de faptul că în ultimele săptămâni foarte mulți cetățeni care au locuit temporar în străinătate au revenit în România, pe perioada stării de urgență/alertă vor fi eliberate acte de identitate doar pentru situații deosebite, care implică pierderea, furtul ori distrugerea documentului de identitate.
! În acest context, rețin atenția disp. Art. 14 din anexa nr. 1 la Decretul privind instituirea stării de urgență/alertă pe teritoriul României, potrivit cărora ”Se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice, care expiră pe perioada stării de urgență/alertă.”
! În cazul în care vă aflați intr-o situație deosebită precum cele enunțate mai sus, sau alte cazuri justificate, depunerea cererilor pentru eliberarea actelor de identitate sau stabilirea reședinței, se va face doar în baza unei programări telefonice, la Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor la care este arondată localitatea de domiciliu/reședință.
! Datele de contact ale serviciului :
Oraș Buftea, Jud. Ilfov, P-ța Mihai Eminescu nr. 1, parter
Tel. 031.824.12.34 – interior 2220; 0734 33 00 54
Luni | : | 08:00 – 16:30 |
Marți | : | 08:00 – 18:30 |
Miercuri | : | 08:00 – 16:30 |
Joi | : | 08:00 – 16:30 |
Vineri* | : | 10:00 – 12:00 – pentru furnizări date |
ANUNȚ
În situația în care se impune, petentul poate să solicite audiență la șeful serviciului pentru scurtarea în mod justificat a termenului de eliberare a actului.
Plățile taxelor pentru actele emise de către Serviciul de evidență a persoanelor se pot face în contul Primăriei orașului Buftea RO75 TREZ 42221330208XXXXX, astfel:
- prin ordin de plată,
- on line, cu card bancar;
- pe ghișeul.ro sau
- direct la ghișeul primăriei, Serviciul de taxe și impozite, camera M1, etajul 1.